18 maaliskuuta 2013

hei taaaas. tulin tänne taas täyttämään tavanomaista outoilupostausta, jossa siis ei yleensä ole mitään sensuurempaa ideaa. 8D no-jaa, mietiskelin tässä tämän blogin tarkoitusta. eihän tällä sitten loppujenlopuksi yhtään mitään järjellistä tarkoitusta ole, se oli vaan niin cool aloittaa kirjoittaa blogia jostain random-aiheesta, joka sattui olemaan kaksi outoa kamelia, joiden kanssa hengaan. korppusen kanssa ei ole aiotukaan alkaa harrastaa mitään, eikä tuon luupääneidin kanssa ole sitä saatu aikaiseksi, joten ei harrastuksistakaan saatu aihetta. :-D aiheenpuutteen lisäksi tätä bloggaamista _hieman_ vaikeuttaa se, että postausten kirjoittaminen toimitetaan isin koneella, ja ne kuvatkin ainakin viimekevään jälkeen olen ottanut veljen järkkärillä, koska itse en mitään samankaltaista omista. paitsi se samsungin ES15. sillä saa niitä laatukuvia.

luin jo ennen blogin perustamista paljon blogeja, lähinnä koirablogeja. osa niistä oli treeniblogeja ja luen niitä edelleen. olen vihreä. olen aina tahtonut harrastaa jotain nuiden kahden pallopään kanssa, mutta ajatus saa mut nauramaan. :-DD tuon koiraksen kanssa ei enää oikein voi muuta kun lenkkeillä kun se on lössykkä. ja alma. olen kyllä vannottanut itseni totuttamaan almelin takaisin valjaisiin ja väkertää jonkinlaisia systeemejä että saa jotain kivaa kesälle. saapa nähdän kröhöm.

tällä hetkellä haluaisin lisätä taloudemme eläinlajistoa kissalla ja ehkä gerbiileillä. ja kojo tartteis kaverin ja varmaan almakin. okei olen hiljaa. korppu&nalma on ihkuimpia ikinä huom olen keksinyt oikein kivat lempinimet niille.


ooh olipas tylsää ja kuvatonta juttua taas. eikä taaskaan otsikkoa voi reikä. palataan taas joskus toooivottavasti kuvien ja otsikon kanssa, josko kävisin jonakin päivänä kiusaamassa koiraa kameralla. :> puspus! t: me

2 kommenttia:

  1. awww löysin juuri blogisi ja on kyllä äärettömän söpö pupu sulla ja koirat tietenkin myös! Mulla myös pari töpöhäntää jos blogini kiinnostaa:
    http://pupuninjat12.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee, kiitos paljon♥! :-) söpöt töpöhännät sullakin! ^__^

      Poista

kiitos kommenteista, pusuja kaaliaivoilta!