01 joulukuuta 2012

täällä on kylmä t. kopo


Meillekin saapui kauan odotettu talvi eilen hurrrjalla myrskyllä ja Kopo-parkakin pääsi sisälle lämpiämään. Se on vaan niin söpö pienellä punaisella tyynyllään. __♥ Alma taas on aina vähän kujailemassa ulkoilmasta. Mun on pitänyt syksyn mittaan ulkoiluttaa sitä aina välillä, mutta ehkä me voidaan jonakin päivänä taas. Mä meinaan salaa haaveilen sievistä joulukuvista. Onneksi Alma ei tiedä. :>

Mä kadotin mun muistikortin Helsingin reissun jälkeen (mistä voi lukea lisää täältä), koska olen dementoitunut, joten eilen en päässyt Kopoa kuvaamaan, mutta tänään rakas veljeni paljasti sen olemassaolon. Joten sain siis tänään otettua herra koirasta hurjan määrän otoksia. 2 kuvaa, koska valo meni piiloon. :< Ja niistä julkaisen vain koomisemman, sillä toinen ei ollut yhteistyössä mun kanssani.

älkää peljätkö, se on vain kärsäkkääni Kopo. :)

Tasapuolisuudeksi kävin Alman kanssa leikkimässä ja otin pari kuvaa. Pikku pöhkö on niin ihastuttava.  




voih sulan neidin leukakurtuille ja kaulapehmusteelle.

rakkaus

Hyvää joulukuuta ja ekaa adventtia!

4 kommenttia:

  1. moi, olen haastanut sut mun blogissani, voit käydä katsomassa haasteen täällä:)

    http://livingmydream-laura.blogspot.fi/2012/12/liebster-blog.html

    VastaaPoista

kiitos kommenteista, pusuja kaaliaivoilta!