01 heinäkuuta 2012

½-vuotias blogini ja hurttaitkua (+ aimo annos otoksia)

Jee, blogini on pysynyt pystyssä jo puoli vuotta! Olen ylpeä itsestäni. Ajattelin sitä pystyyn pykätessäni, että heh heh, kukaan ei sitten lue tätä. Mutta kuinkas kävikään, minulla on huikeat 4 lukijaa. Kiitos teille♥ (+ myöskin muille;))

Heh, tuo hurttaitku saattaapi puijata teitä. Minä nimittäin itken, herra hurtta ei. Olen katsellut Koiralle katsokaas kaikkea kivaa Hurtan sivuilta. Tarpeellisin olisi tuo talutin, sillä kuten olen varmasti joskus aikoja sitten kertonut, Kojon hihna on melkoisen hapsukkaassa ja solmullisessa tilassa (koiranomistajat varmasti ymmärtävät yskän). Tuo pyöreä heijastintalutin on minun mieleeni, koskapa se on tarpeeksi pitkä. Tai tuo tavallinen heijastintalutin. Sen lisäksi nuo Y-valjaat olisivat oikein käytännölliset. ;) Tai ne tavalliset. Tunnustan, olen toivoton. 

Kertokaa toki kokemuksianne Hurtta-taluttimista! ;)


Olen viikonlopun mittaan räpsinyt hiukkan kuvia, joten olkaa hyvä, kuvasaastetta tulee tässä.


hän on niin kaunis

Almalle maistuu viheriäs ruoka :)

Kesäphotoja♥ :)





Alma oli hurjastelemassa ulkona (ja meni puskaan piiloon..).



Harvensin myös Kopolaisen turkkia (viimein!), ja pieni halimöyriäinen oli oikein onnellinen, kun rapsutin häntä

pusi pusi, hurtta

ihastun tähän kuvatukseen aina
mua kiinnostaa.
  
Have a nice day!:)

ps. no niin, tämänkin postausken väkräämisessä meni melkeen pari tuntia:D..
pps. anteeksi, olen vielä melko alkeellinen bloggerin käyttäjä näiden fonttien kera, ne temppuilevat mulle-.- 

4 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on millä kuvaat? :) ihania kuvia(:
    -Laura

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) veljellä on sony a230, oikein näppärä vehje;) sillä tulee välillä kuvailtua, kun ei itelläni ole mitään mahtikameraa :)

      Poista
  2. Komppaan koiratyttöä ja totean samaa, että mitä mainioimmat kuvat oot napsinut. Äippäkin tykkäs ja kannustaa kovasti kirjottamaan ja kuvaamaan lisää. Kivoja tarinoita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, Myrsky! :) Minulla on usein hurja työ keksiä tähän plokiin jotain rustattavaa, mutta useimmiten pidän näistä tällaisista kuvantäytteisistä jutuista. ;)

      Sinullakin on oikein kiva se uusi blogi. :) Ja pian Tuiskukin saapuu.. ;)

      Poista

kiitos kommenteista, pusuja kaaliaivoilta!